Selamat melayari kisah hidup saya. Semoga kisah saya dapat menceriakan hari kamu. Terima kasih sudi mengunjungi blog nutyra 💜Have a nice day!

Done 1st sem !


So lets start blogging again HAHAHAHAHA just for weeks only lepas tu kene masuk matrik balik.
Six months being at matrik alike a hell for me hm but Alhamdulillah i still survive till today and for the next sem.. InsyaAllah.. pray for me okay? 6 months for a fast track study (+-10 chapters per subject) for budak tak berapa cepat catch up macam aku ni tbh memang perit.. Nobody survives there without tears. 24/7 learning, tuto menimbun, lab report kene hantar by 3 days after experiments. But yeah, from the bottom of heart, studying is the best thing to do than working. Stressful of studying is not intense instead of working.. So those yang SPM candidates, make a good choice okay?? hahahahhaha bukan nak halang amek matrik but think wisely.. udah pun namanye fast track lagi2 budak satu tahun kan.. kalau dua tahun, better sikit.. srs aku nengok member aku lek2 je but soalan pspm dorang susah sikitlah.. its very challenging sebab berlawan dgn sikap malas kat diri tu XD
yeah aku masih percaya bahawa ini rezeki Allah.. Semoga aku lepas untuk sem dua.. doakan aku ye :)  Aaaminn doakan aku dapat teruskan minat aku untuk degree nanti. Semoga Allah permudahkan urusan aku, ummi ayah, keluarga aku dan kau yang baca ni 💓

No comments:

Post a Comment

Jom komen !

Copyright © All here belongs to nutyra💜