Hari Keusahawanan SMKSP 2013



Hari Keusahawanan SMKSP memang best ever !
 Lebih2 lagi apabila ditugaskan untuk menjual bunga ros segar di keliling sekolah.. hahaha XD
Pengalaman yang tak mungkin aku lupakan ! Membawa bunga ros segar sambil melaungkan ayat ini :

BUNGA HIDUP EMPAT RINGGIT~~ !


Itulah ayat yang selalu aku laungkan.. Pada mulanya, aku berasa malu tetapi lama-kelamaan rasa semangat berniaga tu timbul dengan sendiri.. hehehehe.. Merah padam pada muka aku memang kelihatan amat ketara.. Malu jugalah.. bukan selalu memalukan diri,bukan ?

 BUNGA HIDUP EMPAT RINGGIT~~ !

Hohohohoho.. Tetapi tak malu sangat bila bersama dengan budak ni :



* Teka mana NAR ? Kenal tak ?*


Tetapi bukan kami berdua sahaja.. Mereka berdua pun membantu kami :


*Farhanah dan Hannan*

Memang best dengan korang.. Tetapi Ain, kau memang nak balas dendam kat aku ke apa? Pekak telinga aku , kau tahu tak ? hahaha.. Nak tahu kenapa aku cakap macam ni?

Bila tiba masa yang sesuai aku ceritakan ye.. Sekarang nak gosok baju, esok sekolah maaa...

~ Assalamualaikum~

 BUNGA HIDUP EMPAT RINGGIT~~ !